Home Πετρούπολη ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ: ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ [VIDEO]  
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ: ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ [VIDEO]  

ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ: ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ [VIDEO]  

0
0

Συζήτηση ενημέρωση περί της απόφασης για δημιουργία ΣΜΑ στο αμαξοστάσιο Πετρούπολης και ΜΕΒΑ σε χώρο πάνω από το νεκροταφείο Πετρούπολης πραγματοποιήθηκε στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο.

 

 

Την αντίθεσή τους προς τη δημιουργία Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων και Μονάδα Επεξεργασίας ΒιοΑποβλήτων στην Πετρούπολη εξέφρασαν στην πλειοψηφία τους οι δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης στη συζήτηση – ενημέρωση που έγινε στο Δημοτικό Συμβούλιο.

 

Η αντιπολίτευση διαφώνησε πρώτον για τη λήψη απόφασης μέσω της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, παρακάμπτοντας με τον τρόπο αυτό το Δημοτικό Συμβούλιο, δεύτερον για το λόγο ότι η λειτουργία του ΣΜΑ και της ΜΕΒΑ, εξυπηρετεί τα σχέδια της κυβέρνησης και της Περιφέρειας για την επιμήκυνση λειτουργίας του ΧΥΤΑ Φυλής και τρίτον γιατί η λειτουργία του ΣΜΑ και της ΜΕΒΑ θα επιβαρύνει περιβαλλοντικά την πόλη.

Η διοίκηση υπεραμύνθηκε της απόφασής της υποστηρίζοντας πως η λειτουργία της ΜΕΒΑ θα ωφελήσει στην μείωση των σύμμεικτων απορριμμάτων, ενώ μέσω του ΣΜΑ θα υπάρχει πολύπλευρο οικονομικό όφελος, από τα λιγότερα δρομολόγια των απορριμματοφόρων προς τον ΧΥΤΑ, ενώ θα υπάρχει και υγειονομικό όφελος για τους εργαζόμενους αλλά και για την πόλη, καθώς η αποκομιδή των απορριμμάτων θα γίνεται καλύτερα. Επίσης υποστήριξε ότι από την λειτουργία του κινητού ΣΜΑ στο χώρο του αμαξοστασίου δεν θα υπάρξει επιβάρυνση του περιβάλλοντος και όχληση στην πόλη.

 

ΦΩΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ (ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ)

Στην εισήγησή του ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Φώτης Χριστόπουλος, παρουσίασε το Τοπικό Σχέδιο Αποβλήτων που δίνει έμφαση στην διαλογή στην πηγή, τον διαχωρισμό δηλαδή των απορριμμάτων σε διακριτές κατηγορίες πριν αυτά αναμειχθούν μεταξύ τους. Τόνισε ότι στόχος του δήμου είναι να δημιουργήσει πράσινες γωνιές και να αναπτύξει την ανακύκλωση στα σχολεία καθώς και τη δημιουργία ενός πράσινου σημείου που θα γίνεται η συγκέντρωση των ανακυκλώσιμων υλικών.

Όσον αφορά την κομποστοποίηση, την ανακύκλωση των οργανικών απορριμμάτων, ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας υποστήριξε ότι θα δημιουργηθεί μια μονάδα επεξεργασίας βιοαποβλήτων, όπου τα απορρίμματα από τον καφέ κάδο (που θα μοιράσει η Περιφέρεια) μαζί με τα κλαδέματα θα μετατρέπεται σε εδαφοβελτιωτικό (κομπόστ).

Για τη δημιουργία Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων ο κ. Χριστόπουλος τόνισε ότι σκοπός είναι να μειωθεί ο χρόνος της αποκομιδής των απορριμμάτων αλλά και να χρησιμοποιείται λιγότερο προσωπικό, ώστε να γίνει πιο εύρυθμη η λειτουργία της καθαριότητας και να γίνει βιώσιμη σύμφωνα με τα δημοτικά τέλη που υπάρχουν για την αποκομιδή των απορριμμάτων.

Σε ερώτηση του Μάνου Συλλιγνάκη (επικεφαλής Νέας Αρχής) αν η διοίκηση έχει υπολογίσει το οικονομικό όφελος που θα υπάρχει από τη λειτουργία του ΣΜΑ, ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας απάντησε ότι από τη λειτουργία του ΣΜΑ θα υπάρχει και οικονομικό όφελος, αλλά θα βοηθήσει και για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης. Εξήγησε ότι για ένα δρομολόγιο αποκομιδής χρειάζονται 3-3,5 ώρες. Όταν το απορριμματοφόρο γεμίσει με 5,5 τόνους που είναι η χωρητικότητα του πηγαίνει στη Φυλή να αδειάσει και γυρίζει πίσω για να ολοκληρώσει το πρόγραμμα του. Επειδή η διαδικασία να πάει στη Φυλή να αδειάσει και να επιστρέψει στην πόλη διαρκεί ως και 3 ώρες τις περισσότερες φορές έχει συμπληρωθεί το ωράριο τους και πληρώνονται υπερωρίες. Σε άλλες περιπτώσεις οι εργαζόμενοι για να προλάβουν υπερφορτώνουν αντί για 5,5 με 6,5 -7 τόνους τα απορριμματοφόρα, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι φθορές στα οχήματα.  Όπως υποστήριξε λοιπόν ο κ. Χριστόπουλος το όφελος που θα προκύψει είναι 150-200.000 ευρώ το χρόνο από την οικονομία στις υπερωρίες, στα καύσιμα και στις φθορές των οχημάτων.

Σε ερώτηση της Ρούλας Κανέλλη (δημοτικός σύμβουλος Λαϊκής Συσπείρωσης) για πόσο διάστημα θα παραμένουν τα απορρίμματα στον ΣΜΑ ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας απάντησε ότι η συλλογή στον ΣΜΑ θα γίνονται σε ένα κοντέινερ που η χωρητικότητα του ισούται με αυτή από 3,5-4 απορριμματοφόρα. Κατά συνέπεια τα απορριμματοφόρα του δήμου θα χρησιμοποιούνται μόνο για την αποκομιδή των απορριμμάτων, ενώ η μεταφορά τους προς τη Φυλή θα γίνεται με το κοντέινερ μέσα σε 12-16 ώρες.

Σε ερώτηση του Ευθύμιου Μπουρνά (δημοτικός σύμβουλος Ενεργών Πολιτών) για τις επιπτώσεις από τη λειτουργία των ΣΜΑ όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων, τις οσμές, την όχληση, την ύπαρξη τρωκτικών και πτηνών ο κ. Χριστόπουλος απάντησε ότι στον κινητό ΣΜΑ τα σκουπίδια από τα απορριμματοφόρα πέφτουν απευθείας μέσω χοάνης στο κοντέινερ, χωρίς να αφήνονται κατάλοιπα, υπό μορφής οσμών, υγρών και γενικότερα ρύπων στο περιβάλλον, όπως αντίθετα συμβαίνει με τα σταθερά ΣΜΑ. Τέλος επισήμανε πως υπάρχουν 4 δρομολόγια υπό εξέταση για την επιλογή του καταλληλότερου με την μικρότερη όχληση προς την πόλη.

Σε ερώτηση της Βικτώριας Βατούση (δημοτικός σύμβουλος Ενεργών Πολιτών) πως θα γίνεται ανακύκλωση αφού τα απορρίμματα συμπιέζονται στα απορριμματοφόρα, ο κ. Χριστόπουλος διευκρίνισε ότι ο στόχος είναι να γίνεται ανακύκλωση στην πηγή και να χρησιμοποιείται όσο το δυνατόν λιγότερο ο πράσινος κάδος για την ρίψη απορριμμάτων.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΒΛΑΧΟΣ (ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ)

Ο δήμαρχος Πετρούπολης Στέφανος Βλάχος στην τοποθέτησή του τόνισε ότι η ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων αποτελεί προτεραιότητα για τη χώρα μας που βρίσκεται στην τελευταία θέση της Ευρώπης. Στις χώρες της ΕΕ, είπε χαρακτηριστικά, οδηγείται για ταφή μόλις το 20% των απορριμμάτων ενώ στην Ελλάδα θάφεται το 80%.

Μονόδρομο χαρακτήρισε ο κ. Βλάχος την ανακύκλωση η οποία πρέπει να περάσει στην συνείδηση των πολιτών, για να αντιμετωπιστεί με αισιοδοξία το μέλλον και να μην υπάρχει ανάγκη για χωματερές.

Το πρόβλημα, τόνισε, δεν είναι μόνο η δημόσια υγεία και οι επιπτώσεις στο περιβάλλον αλλά είναι και οικονομικό. Το ευρωπαϊκό δικαστήριο, όπως είπε χαρακτηριστικά, έχει επιδικάσει στη χώρα μας πρόστιμα εκατομμυρίων ευρώ γιατί εξακολουθούν να λειτουργούν παράνομες χωματερές, για τις οποίες έχει λάβει ευρωπαϊκά κονδύλια για να τις κλείσει.

Ο δήμαρχος Πετρούπολης υπογράμμισε ότι από το 2002 ακούστηκε για πρώτη φορά η διαλογή στην πηγή, όμως μέχρι σήμερα δεν έχει εφαρμοστεί στην πράξη. Κατά την προηγούμενη θητεία της διοίκησης του, είπε ο κ. Βλάχος, έγιναν κάποια δειλά βήματα για τη δημιουργία μιας συνείδησης ανακύκλωσης, αλλά στη συνέχεια η κατάσταση λίμνασε και για αυτό πρέπει να επανέλθει σε επίπεδο κοινωνίας.

Σε πρώτο πλάνο πρέπει να υπάρξει, είπε ο κ. Βλάχος, ένας μακροπρόθεσμος στόχος μείωσης της ποσότητας των αστικών απορριμμάτων. Η συζήτηση για το ΣΜΑ, υποστήριξε, ξεκίνησε ο πρώην δήμαρχος  Γιώργος Γιώγος και συνεχίστηκε επί της πρώτης θητείας του με τον κ. Σακούτη να ψάχνει τον ιδανικό χώρο για ΣΜΑ. Επίσης είπε ότι για του ΣΜΑ υπάρχει ένα διαχωρισμός που κάποιοι τεχνηέντως αποκρύπτουν. Υποστήριξε ότι υπάρχουν δύο ειδών Σταθμοί Μεταφόρτωσης, ο κινητός και ο σταθερός. Ο κινητός, κατά τον κ. Βλάχο δεν δημιουργεί όχληση σε αντίθεση με τον σταθερό που δημιουργεί και οσμές και όχληση και κατάλοιπα.

Συνεχίζοντας την τοποθέτησή του είπε ότι ο Σταθμός Μεταφόρτωσης είναι ένα μέσο που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο δήμος μας για να μπορέσει να μαζεύει με ασφάλεια τα απορρίμματα και τα σύμμεικτα που θα απομείνουν θα είναι ελάχιστα.

Έκανε λόγο για λαϊκισμό από κάποιους που μιλούν για χωματερές μέσα στην πόλη αι για αυτό θα υπάρχει λεπτομερής επικοινωνία με τους πολίτες

Τέλος έκανε αναφορά στα οφέλη μιλώντας για εξοικονόμηση εργατοωρών και δρομολογίων, που σημαίνουν πιο καθαρή πόλη, για προστασία των εργαζομένων από τη χωματερή, προστασία της πόλης από τη μεταφορά μικροβίων της χωματερής μέσω των απορριμματοφόρων και  λιγότερες φθορές στα οχήματα.

 

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΚΑΛΙΣΤΗΡΑΣ (ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)

Ο Θανάσης Σκαλιστήρας, αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσίων στη δική τοποθέτηση είπε ότι αρνείται να δεχθεί τις καταγγελίες δημοτικών συμβούλων περί κατασκευής από τη διοίκηση χωματερής στο βουνό. Κι αυτό γιατί θεωρεί ξεκάθαρη τη θέση όλων στο Δημοτικό Συμβούλιο και στην πόλη για το κλείσιμο της χωματερής της Φυλής που αποτελεί το μεγαλύτερο περιβαλλοντικό έγκλημα

Για τα ποσοστά από την ανακύκλωση στην πόλη, τόνισε ότι είναι ελάχιστα τα οποία και πρέπει να αυξηθούν μέσα από τη ΜΕΒΑ. Τέλος είπε ότι η διοίκηση πήρε τη θετική γνώμη των  εργαζομένων της καθαριότητας για τον ΣΜΑ, η οποία ήταν και η πιο πειστική και ότι θα κινηθούν με γνώμονα το συμφέρον της πόλης και των πολιτών της.

 

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΙΜΟΣ (ΕΠΙΚ. ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ)

Υπέρ ενός Ενιαίου Εθνικού Σχεδιασμού διαχείρισης απορριμμάτων δήλωσε ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Βαγγέλης Σίμος, τονίζοντας ότι η παράταξή του δεν είναι αρνητική με τον Σταθμό Μεταμόρφωσης αρκεί να συνοδεύεται με ένα εθνικό σχέδιο που αυτή την στιγμή δεν υπάρχει και να υποστηρίζεται από περιβαλλοντική και οικονομικοτεχνική μελέτη.

Επισήμανε ότι η διοίκηση βασίστηκε στα λόγια του περιφερειάρχη εξυπηρετώντας τα συμφέροντα της κυβέρνησης, της περιφερειακής αρχής και της διοίκησης του ΕΔΣΝΑ.

Επίσης ο κ. Σίμος ξεκαθάρισε ότι προϋπόθεση για τη λειτουργία ΣΜΑ κατά το υπουργείο ήταν να προϋπήρχε ένας τέτοιος χώρος που να λειτουργούσε παράνομα. Υπό τη μορφή αυτή στην Πετρούπολη, ΣΜΑ δεν υπήρχε. Υπήρχε ένα σημείο  που για περισσότερα από 15 χρόνια γινόταν η διαλογή ογκωδών αστικών απορριμμάτων και κλαδιών, που χρησίμευε για γη διαλογή αυτών των υλικών.

Όσον αφορά την ανακύκλωση  και τις πράσινες γωνιές ο κ. Σίμος δήλωσε σύμφωνος με τον Τοπικό Σχεδιασμό της διοίκησης συμφωνούμε, καθώς και στον δικό τους σχεδιασμό που κατέθεσαν το 2015 γινόταν η ίδια αναφορά.  Τόνισε ότι είναι  υπέρ της αύξησης της ανακύκλωσης, με διαλογή στην πηγή, με το απαραίτητο προσωπικό και την οικονομική στήριξη. Δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, αλλά η ανακύκλωση πρέπει να προχωρήσει. Αν όμως προχωρήσει έχει λόγο ύπαρξης η λειτουργία ΣΜΑ.

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΑΛΙΟΥΡΑΣ (ΕΠΙΚ. ΔΑΚ)

Τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για τη λειτουργία του ΣΜΑ ζήτησε ο επικεφαλής της ΔΑΚ Δημήτρης Ταλιούρας. Τόνισε ότι για τις αποφάσεις που αφορούν τη διαχείριση των απορριμμάτων θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον η συναίνεση όλων των δημοτικών συμβούλων. Όπως είπε χαρακτηριστικά η παράταξή του είναι υπέρ ενός αποκεντρωμένου σχεδίου διαχείρισης απορριμμάτων που η κυβέρνηση διαθέτει από το 2015 αλλά δεν υλοποιεί, αντιθέτως προωθεί την παράταση της λειτουργίας της χωματερής μέχρι το 2025 τουλάχιστον. Υποστήριξε ότι κάθε περιοχή πρέπει να διαχειρίζεται τα απορρίμματά της γιατί αυτός είναι ένας δίκαιος οικονομικά, κοινωνικά και υγειονομικά τρόπος.

Για τον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων, τόνισε ο κ. Ταλιούρας,  ότι ποτέ δεν προϋπήρχε στην Πετρούπολη κάτι που είναι και η βασική προϋπόθεση για να ισχύσει ο νόμος και διερωτήθηκε αν η δημιουργία του ΣΜΑ ήταν επιλογή της διοίκησης ή επιλέχθηκε.

Ο επικεφαλής ΔΑΚ είπε ότι δεν αντιλαμβάνεται την πρόθεση να δημιουργηθεί ΣΜΑ σε ένα χώρο που βρίσκεται πλησίον των αθλητικών εγκαταστάσεων που αθλείται η νεολαία της πόλης και πλησίον του νεκροταφείου.

Στη συνέχεια ο κ. Ταλιούρας υποστήριξε ότι ο κ. Βλάχος είχε αναφερθεί σε προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο για το θέμα των ΣΜΑ λέγοντας ότι  θα έρχονταν στο τέλος της τετραετίας και θα περνούσε από το Δημοτικό Συμβούλιο καθώς η απόφαση για θα δέσμευε και την επόμενη διοίκηση.

Αντ’ αυτού τόνισε ότι σήμερα για τους ΣΜΑ δεν θα αποφασίσει το δημοτικό συμβούλιο, η απόφαση πάρθηκε από την Επιτροπή Ποιότητα Ζωής κάτι που χαρακτήρισε πρωτοφανές και μείζον πολιτικό θέμα καθώς υποκαθιστά το Δημοτικό Συμβούλιο. Έκανε λόγο για ανυπακοή της παράταξής του στην απαράδεκτη παρέμβαση του κ. Θεοδωρικάκου στη λειτουργία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς  τέτοιου είδους παρεμβάσεις καταστρατηγούν και χαλκεύουν την ίδια τη δημοκρατία.

 

ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΠΟΥΣΟΥΝΗΣ (ΕΠΙΚ. ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ)

Ως δημοκρατικό πραξικόπημα, με τον πολιτικό του όρο, χαρακτήρισε τη διαδικασία με την οποία πάρθηκε η απόφαση στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, ο επικεφαλής των Ενεργών Πολιτών Μανώλης Μπουσούνης.  Η θεσμοθέτηση του ΣΜΑ, είπε χαρακτηριστικά,  χωρίς να έχουν δικαίωμα ψήφου μια πληθώρα παρατάξεων της Πετρούπολης, αποτελεί φίμωση των δημοτών μας είναι μια διαδικασία που η παράταξή του δεν θα νομιμοποιήσει.

Τόνισε ότι η απόφαση να ενταχθεί ο δήμος σε αυτούς που θα λειτουργήσουν ΣΜΑ δεν συζητήθηκε σε κανένα δημοτικό συμβούλιο, αλλά πήρε η διοίκηση μαζί με την κυβέρνηση στα υπόγεια του Μαξίμου.

Τέλος και ο ίδιος ζήτησε να γίνει Εμείς ζητάμε να γίνει δημοψήφισμα και να αποφασίσουν οι πολίτες αν θέλουν να γίνουν πειραματόζωα στα σχέδια της κυβέρνησης.

 

ΜΑΝΟΣ ΣΥΛΛΙΓΝΑΚΗΣ (ΕΠΙΚ. ΝΕΑΣ ΑΡΧΗΣ)

Ο Μάνος Συλλιγνάκης, επικεφαλής της Νέας Αρχής, δήλωσε ότι δεν μπορεί να τοποθετηθεί για τη δημιουργία ΣΜΑ και περιμένει τις μελέτες ώστε να υπάρχουν σαφή συμπεράσματα για τα οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη. Εξέφρασε τη διαφωνία του για τη χωροθέτηση του ΜΕΒΑ καθώς θα χαθεί ένα κομμάτι δασικού χώρου κοντά στον αστικό ιστό της πόλης. Υποστήριξε ότι πρέπει να προχωρήσει η διοίκηση στην ενίσχυση της ανακύκλωσης μέσω της διαλογής στην πηγή με ενίσχυση από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων καθώς και στη δημιουργία των πράσινων γωνιών.  Για τα βιοαπόβλητα, ο κ. Συλλιγνάκης επεσήμανε, ότι όμοροι δήμοι έχουν νέα οχήματα για την αποκομιδή τους, ενώ θα έπρεπε να έχει ενισχυθεί και η κομποστοποίηση. Τα οργανικά απόβλητα είαι 40 % των αποβλήτων που μαζεύουν οι δήμοι.  Τέλος τόνισε ότι το όφελος από τη δημιουργία του ΣΜΑ θα πρέπει να μετακυλήσει στους πολίτες, μέσω των δημοτικών τελών.

 

ΝΙΚΟΣ ΣΑΚΟΥΤΗΣ (ΕΠΙΚ. ΡΑΚ)

Ο Νίκος Σακούτης, επικεφαλής της ΡΑΚ, ξεκίνησε την τοποθέτησή του λέγοντας ότι δεν αμφισβητεί τη λειτουργία της Ποιότητας Ζωής, αλλά δεν μπορεί αυτή να υποκαθιστά το Δημοτικό Συμβούλιο. Λειτουργεί, τόνισε,  στην ίδια λογική που η ΕΕ του ΕΔΣΝΑ έχει σκάψει το λάκκο στη Δυτική Αθήνα και στην Δυτική Αττική και έχει παραμεριστεί η Τοπική Αυτοδιοίκηση αλλά και το ΔΣ του ΔΣΝΑ.

Όπως υποστήριξε από ένα τοπικό σχέδιο διαχείρισης περιμένει να δοθούν οι σωστές κατευθύνσεις και τα θέλω της διοίκησης και όχι να λύσει το πρόβλημα των απορριμμάτων.

Χαρακτήρισε ως βιτρίνα την όλη συζήτηση που γίνεται για την ανακύκλωση και την κομποστοποίηση καθώς η κατεύθυνση της κυβέρνησης να γίνονται επενδύσεις στη λογική της διαχείρισης των σύμμεικτων απορριμμάτων και για αυτό στο Εθνικό Σύστημα διαχείρισης των απορριμμάτων στόχος είναι η κατασκευή θηριωδών μονάδων επεξεργασίας σύμμεικτων που θα παράγουν 1,5 εκατ. τόνους εναλλακτικών δευτερογενών καυσίμων μέσω της καύσης για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Τέλος επισήμανε  οι ΣΜΑ θα υπηρετούν και θα διαιωνίζουν τον σχέδιο των σύμμεικτων για τα επόμενα 30 χρόνια, καθώς τα απορρίμματα από τους σταθμούς θα μεταφέρονται στη Φυλή για την παραγωγή RDF και SRF.

 

ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΜΠΟΥΡΝΑΣ (ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ)

Ο Ευθύμιος Μπουρνάς, δημοτικός σύμβουλος των Ενεργών Πολιτών, τόνισε πως η διοίκηση προτίθεται να φτιάξει ΣΜΑ χωρίς περιβαλλοντική και οικονομική μελέτη προκειμένου να καλοπιάσει υπουργούς και περιφερειάρχη ώστε να εξοικονομήσει κονδύλια για έργα.

Επισήμανε πως η δημοτική αρχή νομιμοποίησε το χώρο του αμαξοστασίου με αμφιβόλου βεβαιότητας βεβαιώσεις και πέρασε την απόφαση σε μία Επιτροπή Ποιότητας Ζωής στην οποία συμμετέχουν οκτώ μέλη από τη συνδιοίκηση και δύο από την πραγματική αντιπολίτευση, συσχετισμός που δεν ισχύει στο Δημοτικό Συμβούλιο, που βροντοφωνάζει όχι στους ΣΜΑ.