Η ΟΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΛ!
ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΛ – ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΕΛΗ (ΚΑΙ ΑΝ) ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΙΚΡΟΡΩΓΜΩΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ!
Επειδή ξαφνικά κάποιοι προσπαθούν να μειώσουν το δίκαιο του αγώνα των μαθητών του ΕΠΑΛ, με αναρτήσεις, σχόλια αλλά και με άλλες διαδικασίες όχι τόσο «δημοκρατικές» ας καταθέσω τη δική μου άποψη, όπως την ζήσαμε κάποιοι από τις 4 Σεπτεμβρίου του 2019.
Τότε ήταν η πρώτη φορά που μέσα στη αναζήτηση λύσης για τη στέγαση του 2ου Λυκείου, υπήρχε μέλος του ΔΣ της Ένωσης Γονέων που επαναλάμβανε πως υπάρχουν ζημιές και στο ΕΠΑΛ. Λόγω ίσως της σοβαρότητας της υπόθεσης με το 2ο Λύκειο, το ΕΠΑΛ μπήκε σε δεύτερη μοίρα.
Σε κάθε ανοιχτή συνέλευση που γινόταν όμως στο προαύλιο του 1ου Λυκείου, αλλά και έξω από το δημαρχείο στην πορεία διαμαρτυρίας των μαθητών του 2ου Λυκείου ανάμεσα στα άλλα έμπαινε και το θέμα του ΕΠΑΛ. Εκεί υπήρξε και πρώτη δέσμευση του αρμόδιου Αντιδημάρχου ότι το αργότερο μέχρι τέλους Σεπτεμβρίου οι ζημιές στο ΕΠΑΛ θα έχουν αποκατασταθεί.
Από τότε μέχρι σήμερα έγιναν 4 συναντήσεις της Ένωσης Γονέων, του προεδρείου του Δεκαπενταμελούς με τη δημοτική αρχή όπου κάθε φορά υπήρχε και μεταφορά της ημερομηνίας παράδοσης των αιθουσών, λόγω νέων ζημιών που αποκάλυπταν τα συνεργεία μόνο που οι εργασίες προχωρούσαν με ρυθμούς χελώνας.
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
Φτάσαμε έτσι στις κινητοποιήσεις της Δευτέρας και Τρίτης (11 & 12 Νοεμβρίου) όπου οι μαθητές πήραν τη δέσμευση του Δημάρχου για παράδοση των πρώτων αιθουσών στις 15/11. Αλλά ούτε και αυτό συνέβη και υπήρξε η νέα δέσμευση για τις 21/11.
Οι μαθητές σήμερα Παρασκευή ανέστειλαν την κατάληψη δίνοντας περιθώριο μέχρι την Τετάρτη (20/11) για να παραδοθούν οι πρώτες αίθουσες στον τρίτο όροφο και σταδιακά στις επόμενες εβδομάδες να παραδοθούν οι αίθουσες του πρώτου και δευτέρου ορόφου.
Οι συνέπειες της όλης αυτής καθυστέρησης είναι πρώτον τα τμήματα να έχουν αυξημένο αριθμό μαθητών που φτάνουν και τους 29 ανά τμήμα. Να έχουν χαθεί πολλές ώρες διδασκαλίας και κυρίως εργαστηρίων όπου υπάρχουν τμήματα που δεν έχουν κάνει ούτε μία ώρα εργαστηρίων σε ένα σύστημα εκπαίδευσης που βασίζεται κατά τα 2/3 στα εργαστήρια.
Καλό είναι λοιπόν όλοι μας που είμαστε εκτός του χορού να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και αν κάπου πρέπει να είμαστε επικριτικοί να είμαστε σε αυτούς που δεν μπορούν να προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες σε όλους. Τα παιδιά πέραν των διεκδικήσεων, δεν παύει να είναι παιδιά και έχουν δικαίωμα να παίξουν και… νερατζοπόλεμο. Όλοι οι υπόλοιποι αρμόδιοι και μη όμως, δεν έχουν δικαιούνται ούτε στο ελάχιστο να «παίζουν» με το μέλλον αυτών των παιδιών…